Практычнае навучанне навучэнцаў у каледжы арганізавана ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Палажэннем аб практыцы навучэнцаў, курсантаў, якія асвойваюць змест адукацыйных праграм сярэдняй спецыяльнай адукацыі, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь 11.07.2011 , які забяспечвае атрыманне сярэдняй спецыяльнай адукацыі, зацверджанай пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 16.10.2008 № 1546, Правіламі правядзення атэстацыі вучняў, курсантаў, якія асвойваюць змест адукацыйных праграм сярэдняй спецыяльнай адукацыі, зацверджанымі пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь 22.07.2011 № 106 і іншымі актамі, якія рэгулююць ажыццяўленне адукацыйнай дзейнасці ва ўстановах сярэдняй спецыяльнай адукацыі, графікам адукацыйнага працэсу і вучэбнымі планамі спецыяльнасцей.
У каледжы ажыццяўляецца трохузроўневая практычная падрыхтоўка навучэнцаў.
Навучальныя практыкі праводзяцца на базе каледжа ў навучальных кабінетах і лабараторыях.
Задачамі вучэбнай практыкі з'яўляюцца фарміраванне ў вучня практычных уменняў і навыкаў па вывучаемых навучальных дысцыплінах, набыццё першасных прафесійных уменняў і навыкаў па абранай спецыяльнасці (напрамку спецыяльнасці) і спецыялізацыі, атрыманне кваліфікацыйнага разраду , замацаванне прафесійных уменняў і навыкаў па абранай спецыяльнасці.
Для правядзення навучальных практык у каледжы маецца 6 лабараторый з сучаснымі кампутарамі і праграмным забеспячэннем.
Па выніках вучэбнай практыкі для атрымання кваліфікацыі рабочага «Аператар электронна-вылічальных машын» праводзіцца кваліфікацыйны экзамен.
<В>Вытворчую тэхналагічную практыку навучэнцы праходзяць у базавых арганізацыях, з якімі заключаны дагаворы аб узаемадзеянні ўстановы адукацыі і базавай арганізацыі пры падрыхтоўцы спецыялістаў: ААТ «Крутагор'е-Петкавічы», СГУ «Загальскі» ААТ «МАПІД», ААТ «Гас Агракамбінат «Ждановічы», ААТ «Шмымысліца», ААТ «Мажа-Агра» КУП «Сівіца», ААТ «Месціна» і іншымі.
Задачамі тэхналагічнай практыкі з'яўляюцца набыццё навучэнцам прафесійных уменняў і навыкаў па спецыяльнасці, замацаванне, паглыбленне і сістэматызацыя ведаў па спецыяльных дысцыплінах, вывучэнне тэхналогіі і арганізацыі вытворчасці, набыццё практычнага вопыту, развіццё прафесійнага мыслення, павышэнне ўзроўню кваліфікацыі .
Вытворчая пераддыпломная практыка арганізуецца, як правіла, у арганізацыях па месцы размеркавання (напрамку) на працу выпускнікоў.
Задачамі пераддыпломнай практыкі з'яўляюцца вывучэнне арганізацыі і кіравання вытворчасцю, праверка магчымасцей вучня самастойна выконваць прафесійныя функцыі, а для шэрагу спецыяльнасцей (напрамкаў спецыяльнасцей, спецыялізацый) - падрыхтоўка матэрыялаў да дыпломнага праекта (работы).
Графік праходжання вытворчых практык навучэнцамі ўстановы адукацыі