Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры* |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Адказны за выдачу даведкі, дакумента (рашэнні), якія выдаюцца (выдаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
ГЛАВА 1. ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ |
||||||
1.1. Прыняцце рашэння: |
|
|
|
|
|
|
1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя |
заява
|
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.51. аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям'і)
|
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя
|
заява
|
бясплатна
|
1 месяц з дня падачы заявы
|
бестэрмінова
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.52. аб унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і)
|
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя
|
заява
|
бясплатна
|
15 дзён з дня падачы заявы
|
бестэрмінова
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.53. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку тых, хто мае патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
|
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя
|
заява
|
бясплатна
|
15 дзён з дня падачы заявы
|
бестэрмінова
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.6. аб раздзеле (аб'яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям'і |
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя |
заява
|
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя
|
заява |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1.8. аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, сельскагаспадарчая арганізацыя |
заява
|
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.3. Выдача даведкі: 1.3.1. аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў. |
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя
|
пашпарт або іншы дакумент, які пацвярджае асобу
|
бясплатна
|
у дзень звароту
|
6 месяцаў
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.1. Прыняцце рашэння: 1.1.231. аб накіраванні грамадзян, якія знаходзяцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў, для заключэння дагавораў куплі-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове |
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя, у якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
|
заява
|
бясплатна
|
10 працоўных дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю – у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю
|
1 месяц
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
|
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя, у якой грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
|
заяву
|
бясплатна
|
1 месяц з дня падачы заявы
|
у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання - на працягу тэрміну будаўніцтва (рэканструкцыі), абумоўленага ў дагаворы, які прадугледжвае будаўніцтва (рэканструкцыю) жылога памяшкання, але не больш за 3 гады з дня пералічэння на спецыяльны рахунак «Субсідыя» у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, за выключэннем жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове, - 6 месяцаў у выпадку прадастаўлення аднаразовай субсідыі на набыццё жылога памяшкання, будаўніцтва якога ажыццяўлялася па дзяржаўнай замове,– да наступлення тэрміну поўнага вяртання (пагашэння) ільготнага крэдыту па дзяржаўнай замове
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
1.3. Выдача даведкі:
|
мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя, у якой грамадзянін знаходзіцца (складаўся) на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
|
пашпарт або іншы дакумент, які пацвярджае асобу
|
бясплатна
|
у дзень звароту
|
6 месяцаў
|
кабінет 47 грамадская камісія па жыллёвых пытаннях пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00 |
ГЛАВА 2. ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА |
||||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 29 інспектар аддзела кадраў 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00
|
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і пасадзе |
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 29 інспектар аддзела кадраў 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00
|
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 29 інспектар аддзела кадраў 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) |
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, а таксама орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне мясцовага выканаўчага і распарадчага органа, які ажыццяўляе прызначэнне дапамогі (далей – орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне), органы Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Міністэрства працы і сацыяльнай абароны
|
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
не пазней за дзень выплаты чарговай заработнай платы, стыпендыі, дапамогі |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасці) |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
адначасова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцём узросту 3 гадоў |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне |
заява
|
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.13. Прызначэнне дапамогі па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней за дзень выплаты чарговай заработнай платы |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.14. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці.
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней за дзень выплаты чарговай заработнай платы |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда |
арганізацыя па месцы працы, службы |
ліст непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней за дзень выплаты чарговай заработнай платы |
2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.18. Выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты
|
арганізацыя, якая прызначыла і выплачвае дапаможнік |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 29 інспектар аддзела кадраў 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00
|
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры
|
арганізацыя па месцы працы, службы або па месцы атрымання пенсіі, дапамогі |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў
|
арганізацыя па месцы працы, службы |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 29 інспектар аддзела кадраў 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00
|
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, орган па працы, занятасці і сацыяльнай абароне, органы Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Міністэрства працы і сацыяльнай абароны
|
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.35. Выплата дапаможніка (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне |
арганізацыя па месцы працы, службы памерлага (загінулага) або аднаго з бацькоў памерлага дзіцяці (дзяцей), орган, які прызначае і (або) выплачвае пенсію, дапамога па беспрацоўі, мясцовы выканаўчы і распарадчы орган > |
заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага)
|
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе
|
арганізацыя па месцы працы, службы
|
пашпарт або іншы дакумент, які пацвярджае асобу
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
камісія па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні кабінет 47 бухгалтэрыя пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 16.00
|
ГЛАВА 6. АДУКАЦЫЯ |
||||||
6.1. Выдача дублікатаў: |
|
|
|
|
|
|
6.1.1. дакумента аб адукацыі, дадатку да яго, дакумента аб навучанні |
арганізацыя або індывідуальны прадпрымальнік, якія выдалі дакумент, мясцовы выканаўчы і распарадчы орган (у выпадку ліквідацыі арганізацыі, спынення дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка) |
заява з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які прыйшоў у непрыдатнасць - у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
0,1 базавай велічыні - за дублікат пасведчання аб агульнай базавай адукацыі, атэстата аб агульнай сярэдняй адукацыі 0,2 базавай велічыні - за дублікат іншага дакумента аб адукацыі (для грамадзян Рэспублікі Беларусь) 1 базавая велічыня - за дублікат іншага дакумента аб адукацыі (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства) бясплатна - дублікат дадатку да дакумента аб адукацыі, дублікат дакумента аб навучанні |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
бестэрмінова |
кабінет 11 загадчык аддзялення 8(017)5054533 сакратар вучэбнай часткі 8(017)5054533 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.1.2. пасведчанні аб накіраванні на працу |
арганізацыя, якая выдала пасведчанне аб накіраванні на працу, мясцовы выканаўчы і распарадчы орган (у выпадку ліквідацыі арганізацыі) |
заява з указаннем прычын страты пасведчання аб накіраванні на працу або прывядзення яго ў непрыдатнасць пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчанне аб накіраванні на працу, якое прыйшло ў непрыдатнасць - у выпадку, калі яно прыйшло ў непрыдатнасць |
бясплатна |
5 дзён з дня падачы заявы, пры неабходнасці запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
да заканчэння ўстаноўленага тэрміну абавязковай працы па размеркаванні або пры накіраванні на працу |
кабінет 29 кіраўнік практыкі 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.1.3. даведкі аб самастойным працаўладкаванні |
арганізацыя, якая выдала даведку аб самастойным працаўладкаванні, мясцовы выканаўчы і распарадчы орган (у выпадку ліквідацыі арганізацыі) |
заява з указаннем прычын страты даведкі аб самастойным працаўладкаванні або прывядзення яе ў непрыдатнасць пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу даведка аб самастойным працаўладкаванні, якая прыйшла ў непрыдатнасць - у выпадку, калі яна прыйшла ў непрыдатнасць |
бясплатна |
3 дні з дня падачы заявы, пры неабходнасці запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
бестэрмінова |
кабінет 29 кіраўнік практыкі 8(017)5054538 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.1.4. білета навучэнца, студэнцкага білета, пасведчання аспіранта (ад'юнкта, дактаранта, суіскальніка), білета слухача, кніжкі паспяховасці вучня, заліковай кніжкі |
арганізацыя, якая выдала дакумент |
заява з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць |
бясплатна |
5 дзён з дня падачы заявы |
да заканчэння навучання |
кабінет 11 загадчык аддзялення 8(017)5054533 сакратар вучэбнай часткі 8(017)5054533 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.2. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (з указаннем неабходных звестак, якія мае ўстанова адукацыі, арганізацыя, якая рэалізуе адукацыйныя праграмы пасляўніверсітэцкай адукацыі, іншая арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць |
установа адукацыі, арганізацыя, якая рэалізуе адукацыйныя праграмы пасляўніверсітэцкай адукацыі, іншая арганізацыя, індывідуальны прадпрымальнік, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць |
заяву адна фатаграфія памерам 30 x 40 мм - у выпадку атрымання навучэнцам даведкі, якая пацвярджае права на льготы па праездзе на пасажырскім транспарце, прадугледжаныя заканадаўствам |
бясплатна |
у дзень звароту |
з 1 верасня або з даты падачы заявы (у выпадку падачы заявы пасля 1 верасня) па 31 жніўня - для навучэнцаў, якія атрымліваюць агульную сярэднюю, спецыяльную адукацыю 6 месяцаў - для іншых навучэнцаў |
кабінет 11 загадчык аддзялення 8(017)5054533 сакратар вучэбнай часткі 8(017)5054533 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.3. Выдача даведкі аб выніках здачы ўступных іспытаў ва ўстановах вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай або прафесійна-тэхнічнай адукацыі |
установа адукацыі |
заяву пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень падачы заявы |
6 месяцаў |
кабінет 11 загадчык аддзялення 8(017)5054533 сакратар вучэбнай часткі 8(017)5054533 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
6.4. Выдача даведкі аб тым, што вышэйшая, сярэдняя спецыяльная адукацыя атрымана на платнай аснове |
установа адукацыі, у якой атрымана вышэйшая, сярэдняя спецыяльная адукацыя, мясцовы выканаўчы і распарадчы орган (у выпадку ліквідацыі ўстановы адукацыі)
|
заяву пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень падачы заявы |
бестэрмінова |
кабінет 11 загадчык аддзялення 8(017)5054533 сакратар вучэбнай часткі 8(017)5054533 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
ГЛАВА 18. АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І выплачаныя ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ВЫПІСКІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСЦІЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ |
||||||
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь
|
арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, падатковы орган па месцы пастаноўкі грамадзяніна на ўлік (месцы яго жыхарства) |
заява |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц - |
6 месяцаў |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб
|
арганізацыя па месцы працы, службы і іншым месцы атрымання даходаў |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень звароту |
бестэрмінова |
кабінет 19 бухгалтэрыя 8(017)5054532 пн.- пт.: 09.00 - 13.00 14.00 – 17.00 |
*Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваны дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
**У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага. вызвалення акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, – дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
Адказная асоба за прыём грамадзян па адміністрацыйных працэдурах - сакратар Палягошка Анастасія, кабінет №26, тэл. 505-45-48.